Viac noviniek z fanklubu

Pohľad späť: Eurolanche Invasion XI

Pohľad späť: Eurolanche Invasion XIKieran Lavelle sa stal prvým členom Eurolanche z Veľkej Británie, ktorý sa zúčastnil projektu Eurolanche Invasion. Toto je jeho sumár o Invasion XI.

Utorok, 12. februára 2019 – deň, na ktorý som čakal, je konečne tu. Je čas ísť do Denveru a po 19 rokoch sledovania Colorada Avalanche je čas pozrieť si ich naživo v USA. Tento deň sa pre mňa začal o štvrtej ráno cestou na letisko v Glasgowe, odkiaľ som letel na letisko Londýn Heathrow, kde som sa konečne stretol s Davidom zo Slovenska a Norbertom z Rakúska. Spoločne sme odleteli do Denveru. Po dlhom dni lietania sme sa do Denveru dostali okolo obeda miestneho času, čo je sedem hodín za britskou časovou zónou. Po krátkej sprche sme išli do Pepsi Centra a vybrali si lístky na zápas proti Torontu Maple Leafs. Na zápase sme streli Lukasza z Poľska (žije teraz v USA), ktorý mal menšie problémy s presunom z Michiganu do Denveru, keďže jeho let z Chicaga bol v to ráno zrušený. Síce som konečne mohol povedať, že som videl zápas Avs v Pepsi Centre, malo to troche horkú príchuť, keďže prehrali 2:5.

Nasledujúci deň sme odleteli do Las Vegas, stále ešte bez zvyšku našej skupiny, Tieto dva dni navyše nám dali možnosť nielen si pozrieť Vegas, ale zostaviť si aj plán na prípadnú návštevu zápasu Colorada v budúcnosti. Našťastie priletel z LA kamarát Eurolanche Andy, ktorý pochádza z Colorada, takže nám ukázal mesto. Bolo pekné si ho pozrieť, ale osobne by som ho možno navštívil až na konci celej Invasion ako na začiatku. Nehral som žiadne hazardné hry, čo bolo asi fajn. David mal šťastie a niečo aj vyhral.

V piatok sme sa rozlúčili s Andym, ktorý odletel domov do LA, my sme išli do Denveru, prenajali si auto, ubytovali sa a čakali na ďalších prichádzajúcich účastníkov.

V sobotu prišiel čas na poludňajší zápas proti St. Louis Blues. Znovu Avs veľmi nešťastne prehrali 0:3. Zvyšok dňa sme strávili v centre mesta nakupovaním suvenírom. Večera v českej reštaurácii SoBo 151 bola super a stala sa našou pravidelnou zastávkou, ak nám to čas dovoľoval.

Nasledujúci deň bol začiatkom našich dlhých a celodenných výletov, keď sme vyrazili z hotela o siedmej hodine ráno do Skalistých hôr, pozreli sme si Red Rocks amfiteáter, lyžiarske strediská a malé mestečká. Po niekoľkých zastávkach na fotografovanie sme dorazili do Colorado Gators, krokodílej farmy, kde sme si mohli podžrať mláďa aligátora aj hady, ale aj vidieť ich väčších a dospelých príbuzných. Po ceste naspäť plnej zážitkov sme sa vrátili do hotela okolo desiatej večer.

Nasledujúce štyri dni sme strávili prehliadkou Denveru a okolia, čo zahrňovali zastávky v US Air Force Academy, kde bude hrať Colorado zápas pod holým nebom budúcu sezónu a v olympijskom centre amerických športovcov v Colorade Springs, kde trénujú všetci športovci. Počas týchto štyroch dní sme videli dva zápasy Colorada a som rád, že to konečne boli moje prvé výhry po dvoch prehrách na Invasion a dvoch v Štokholme. Avs porazili Vegas Golden Knights 3:0 a dominantne si poradili s Winnipegom Jets 7:1. Počas týchto zápasov sme videli prvé góly v kariérach od Andrewa Agozzina a A.J. Greera. Navštívili sme aj tréning Colorada Eagles, kde sme sa osobne mohli stretnúť s hráčmi ako Martin Kaut, Pavel Francouz, Logan O’Connor a ďalší.

Ďalším bodom na programe bol výlet do Chicaga a Nashvillu na dva zápasy Avs. Rozlúčili sme sa s Norbertom, ktorý musel nanešťastie odísť domov pre pracovné povinnosti. Chicago bolo skvelé miesto, no ako prvé sme museli ochutnať miestnu hrubú pizzu “deep dish”. Napriek tomu, že nás čašníčka varovala, aby sme si pizzu rozdelili, väčšina si objednala svoju. Svoju celú pizzu zjedol iba David, mne chýbal posledný kúsok. Po večeri sme sa išli prejsť popri nábreží Michiganského jazera. Ďalší deň sme si pozreli výhľad z Hancock Tower s nádhernou scenériou a so zariadením The Tilt, ktoré sa hýbe a máte tak pocit, že idete spadnúť. Po ďalšom čase trávenom v centre sme sa presunuli k United Center, kde sme sledovali ďalšiu a náročnú výhru Avs, 5.3. po dvoch góloch JT Comphera a Carla Soderberga.

Do Nashvillu som sa veľmi tešil. Nanešťastie počasie nebolo na našej strane, veľmi pršalo, takže v meste sa nedalo stráviť veľa času. Kvôli tomu sme išli rovno do arény. Musím priznať, že ako som sa na zápas tešil, tak rovnako som bol veľmi nervózny, keďže som nemal poňatia, ako na mňa budú reagovať fanúšikovia Nashvillu Predators. Nakoniec som sa nemusel tým vôbec trápiť, až na poznámky na môj dres Petra Forsberga. Jedna žena za mnou vyčítala svojmu manželovi, že sa so mnou rozpráva, ale keď zistila, že som zo Škótska, tak mala veľa otázok o Harrym Potterovi a o tom, či som videl miesta, kde sa nakrúcal film. Zápas sa nakoniec skončil veľmi dobre, keď Avs vyhrali 5:0 a Philipp Grubauer zaknihoval svoje prvé čisté konto za Colorado.

Po strastiplnej ceste do Lynchburgu, počas ktorej sme prechádzali cez oblasti s povodňami, búrkami a vyhýbali sme sa tornádam podľa varovaní z mobilov, sme konečne prišli na miesto. Po jednej noci sme navštívili liehovar Jacka Danielsa, čo bolo super, a na jej konci sme dostali na ochunávku päť vzoriek, niektorí aj šesť. Potom nasledoval dlhý, deväť a pol hodinový presun do Chicaga, kde sme prespali pred odletom do Denveru na posledné štyri dni.

Počas posledných štyroch dní sme videli nešťastnú prehru po predĺžení 3:4 proti Foride Panthers. Ďalší deň sme išli do Lovelandu, kde Eagles vyhrali 5:3 nad San Antoniom Rampage. Potom nasledoval posledný deň v Colorade, keď Avs vyhrali 3:2 po samostatných nájazdoch proti Vancouveru Canucks, víťazným gólom Soderberga.

Celkovo sme dosiahli bilanciu zápas 5-2-1, čo bolo nakoniec veľmi fajn. Zažili a navštívili sme toho veľa, boli sme v štyroch či piatich štátoch a toto všetko si bude každý pamätať veľmi dlhú dobu.

Dôležité odkazy:

Všetky základné informácie o Eurolanche Invasion a o predošlých desiatich výletoch nájdete na Invasion.Eurolanche.com. Ak uvažujete o účasti na budúcej Invasion a máte otázky, posielajte ich na eurolanche@eurolanche.com. Prihlasovanie bude spustené neskôr a budú naň upozornení členovia fanklubu, ktorí pri registrácii uviedli svoju e-mailovú adresu.

Eurolanche.com, Worldwide, eurolanche@eurolanche.com
07/02/2023 - 17:00

Discussion

NHL on Nov 11, 2017: "Eurolanche is the world's largest Colorado Avalanche fan club."